یزدفردا :چند صباحی است که سایت تحلیلی خبری یزدنویس" در فضای سایبری متولد شده و به اطلاع رسانی در زمینه اخبار ، اطلاعات و رویداد های محلی استان یزدمی پردازد .

یزدفردا :چند صباحی است که  سایت تحلیلی خبری یزدنویس" در فضای سایبری متولد  شده و به اطلاع رسانی در زمینه اخبار ، اطلاعات و رویداد های محلی استان یزدمی پردازد .

یزد نویس  برنامه کاری خود رااینگونه اعلام نموده است :  علاوه بر منعکس کردن نظرات و دیدگاه های افکار عمومی قصد دارد تا با استفاده از کارشناسان مجرب استان و با اتکا به خرد جمعی به ارائه ی تحلیل های علمی و منطقی در مورد رویداد ها و چالش های پیش روی استان بپردازد و پیگیری خود را تا رفع آنها ادامه دهد .

یکی از بخش های یزد نویس   قسمت شهروند خبرنگار است که پلی برای ارتباط عمومی با این سایت و به تبع آن مسئولین استان است  که توسط آن مخاطبان می توانند اخبار و سوژه های خبری خود را برای پیگیری تیم خبری یزد نویس معرفی کنند .

یزد نویس با  امکان رای گیری در مورد هر خبر با عنوان "خوشمان آمد "(رای مثبت)  و  یا  "خوشمان نیامد"( رای منفی)  نظر مخاطبان را در مورد خبرهای منتشره خود می سنجد.

 سایت تحلیلی خبری یزدنویس خود را از حزب مردم می داند  و  وابستگی خود به جناح خاصی را رد می نماید  و سعی دارد در تمامی امور بی طرفی خود را حفظ نماید.

یزد نویس با همت و مدیریت محمد صادق احمد نیا همراه خوب فردایمان که همیشه با صداقت و صفای ویژه خود یزدفردا را یاری داده راه اندازی شده است و البته حمایت مخاطبان خوب یزدی بهترین و بالاترین پشتوانه ای است که او را در به ثمر نشستن تلاشش کمک خواهد نمود .

یزدفردا ضمن استقبال از حضور یزد نویس در جمع مجازی های استان ،برای تمامی همراهان و مخاطبان خوب یزد نویس آرزوی موفقیت می نماید و امید واریم که با گسترش فضای مجازی در جامعه شاهد حضور رسانه های مردمی قدرتممند در این عرصه باشیم که قطعا فردا متعلق به فرداییانی است که مردم را ولی نعمت خود می دانند و افتخارشان این است که سخنگوی مردم باشند .

 

یزد نویس را می توانید از طریق پیوندهای یزدفرداگروه سايت های خبرى و اطلاع رساني پیگیری نمایید .

برای ورود به یزد نویس روی لینک زیر کلیک کنید :

یزد نویس

سایت خبری یزد نویس

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا